FAQs

Verloopt mijn garantie op het voertuig door de installatie van een Maxhaust systeem?

Nee, de wettelijke garantie op het voertuig vervalt niet door de installatie van een Maxhaust systeem.  Accessoires hebben alleen invloed op de garantie van de verkoper als de accessoires aantoonbaar kunnen worden geïdentificeerd als de reden voor het defect.  De garantie gaat dan over naar de fabrikant van het accessoire, dat wil zeggen dat hij aansprakelijk is

Verloopt mijn garantie op het voertuig door de installatie van een Maxhaust systeem? Meer lezen »

Kan ik het systeem bedienen via mijn voertuigprofielen of via andere knoppen?

Ja. De voorkeursvariant kan worden ingesteld via de smartphone-app. Afhankelijk van uw merk en type voertuig is het ook mogelijk om de rijprofielen te besturen, zoals het “Drive Select” (Comfort, Auto, Dynamic) voor Audi of het “Agility” -profiel voor Mercedes. Bovendien zijn sleutels zoals ESP of cruise control ook mogelijk.

Kan ik het systeem bedienen via mijn voertuigprofielen of via andere knoppen? Meer lezen »

Ik heb een lease auto, kan ik dan ook een Maxhaust laten installeren en wat als ik de auto terug inlever bij de lease maatschappij?

Het systeem kan eenvoudig worden aangebracht maar ook verwijderd. Bij demontage in het interieur worden de gaten afgedicht met een gesloten rubberen doorvoertule. In zeldzame gevallen kan het gebeuren dat het tapijtinzetstuk moet worden vervangen. De kosten mogen niet meer bedragen dan 100, – Euro. Tot nu toe hebben we geen slechte ervaringen gehad met de lease-aangifte.

Ik heb een lease auto, kan ik dan ook een Maxhaust laten installeren en wat als ik de auto terug inlever bij de lease maatschappij? Meer lezen »

nl_NL